Compact books
Start in je garage  //  Herschrijf je plan  //  Denk groot  //  Geniaal begonnen
Een inspiratieshot voor startende ondernemers. Dat zijn de Compact Books. Flashy, origineel,
to the point en uiterst creatief.

Het boekje Start in je garage is uitgebracht in het Nederlands en het Frans. Al snel volgde een tweede én een derde druk. In totaal werden er 62.000 exemplaren verdeeld en verkocht aan startende ondernemers. Branded by BNP Paribas Fortis en Xerius.
Deze succesvolle inspiratieboost verdiende een opvolger in hetzelfde creatieve, howto-concept: Geniaal begonnen, half gewonnen.
Twee demoboekjes - ook vertaald in het Engels - tonen de mogelijkheden voor de toekomst.



Compact books gelanceerd en geschreven door ghostwriter Hans Hermans
Vormgeving: M-idea 
Uitgegeven door Compact Publishing voor eindklanten: BNP Fortis Paribas, sociaal verzekeringsfonds Xerius en duizenden Belgische starters.


You may also like

Back to Top